onsdag 30 december 2009

Julafton

Jaha, då Anna redan redogjort för julafton i sin blogg får väl jag berätta den med bilder istället...

Note to self: Köp större gran!

"-Julafton är överskattat, jag chillar lite här istället." Vi vet inte vem det här paketet var till, det fanns ingen lapp.

Förväntansfull kille spanar efter tomten.

Har du varit snäll då? Lyssnar du på mamma och pappa? "-Först bråkar jag en stund, men sedan lyssnar jag!"

Tomten skyndar vidare, många barn att dela ut klappar till.

CMYK och Nikki fick ett varsitt ben att gnaga på.. Men varför tugga på sitt eget ben? Vi bråkar om samma istället!

Polly i djupa tankar: "-Hur fan ska jag bära mig åt för att få upp det där paketet då?"

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilka fina vovvar! Vad är det för ras på den vit/röda hunden?

    MVH Camilla

    SvaraRadera
  2. Den vit/röda är en Chihuahua och den svart/bruna är en Prazský krysarík. Lagom storlek på dem :-)

    SvaraRadera