söndag 22 augusti 2010

Sommaruppehållet är slut...

Trilla inte av stolen nu gott folk. Bloggen lever. Jag har haft en liten bloggsemester med betoning på liten. Jag har även vart föräldrarledig och då finns det inte mycket tid över till annat. Men nu närmar sig hösten och då tänkte jag sakta försöka rulla igång det här igen. På svajiga ben och för hårt sittande slips börjar jag lite trevande. Det har hänt mycket och det lär inte lugna ner sig så... på återseende.

P.S. Hunden har kommit upp i tonåren och vart ute och rest på egen hand i sommar. En dag damp det ner ett vykort som oroade oss en aning. Det föreställde CMYK och våran hankatt Devil. Vi har inte haft snacket om blommor och bin ännu men nu brinner det i knutarna. Devil har valt att inte kommentera mer än att "det var en varm kväll, vi hade druckit en del. Solen låg på och kärleken hängde i luften. Hur ska man veta att man inte gillar det om man inte testat...? Ge mig torrfoder!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar