tisdag 8 september 2009

Återställer galaxenergin...


Ett mindre krig har utbrutit här hemma. Linde har hittat intresse för Starzinger och parallellt med hans nya intresse pågår en vild kamp mellan Anna och mig. Jag hävdar att den coola, impulsiva, starka och snygga Jan Cogo är den tuffa i gänget medan Annas favorit är matte-mesen med det fjolliga långa håret och blippe-blippe maskinen, Sir Djorgo. Vi sitter i periferin och levererar spydiga kommentarer så fort något nytt händer. Anna menar att Djorgo alltid styr upp och räddar gänget genom att tänka först medan jag är helt övertygad över att Fjant-Djorgo bara får tid att tänka eftersom Cogo är ute och gör slitgörat med astrospjutet. Våra personligheter speglas i karaktärerna och i morse höll vi på att ryka ihop rejält.
Vad har hon för dålig smak egentligen, jag menar, titta vad obegåvad han ser ut!
Jag tror vi håller på att glida isär...

1 kommentar:

  1. Ni har båda fel såklart,
    Don Hakka räddar alltid dagen.

    SvaraRadera