torsdag 10 september 2009

Skatesugen


Idag var jag och CMYK ut och rekade minirampen på Maln i Hudik. CMYK tyckte väder och vind hade slitit hårt på skivorna och jag är beredd att hålla med. Men bättre läge på en ramp får man leta efter. Tyvärr hade vi ingen bräda med så vi fick nöja oss med att springa lite på stranden. Anna besökte förlossningsläkare och tydligen ska jag bli tvåbarnsfar den 28 september. Sick! Hur ska det gå? En liten tjej.
På kvällen satt skatesuget kvar så jag och Linde tog cykeln och drog och skatade lite miniramp och studsade studsmatta. Linde bjöd på några 'Villerkulla' och '45!'. Tydligen är Kullerbytta svårt att säga så det blir Villerkulla istället. 45 tror jag är en variant på 180 (alltså snurra ett halvt varv.) Jaja, imorgon blir det mer miniramp så Linde får lite brädkänsla inför vintersäsongen. Alla pengar sparas just nu "till en snowboard".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar